2009. május 24., vasárnap

jan.19. HÉTFŐ : MONDAY





Kicsit álmosan de elindultunk. Rengeteg hallgató babzsákokon, székeken és kanapékon. Üdvözlés a defo csapattól és a Chevrolet Magyarország részéről. A kedves hallgatók még nem sejtik hová keveredtek.

A Párizsból érkezett Ronan és Erwan Bouroullec CLOUDS videója után, a PapaMama Kollektivtól Széplaki Péter kezdi a szakmai napot. Nehéz dolog elsőnek lenni, de jól ment neki. Fontos üzenetük az, hogy légy proaktív, adj át értékeket és nem jársz rosszul. A délelőtt másik vendége Finta Csaba, aki a MYD II belsőépítész - de most már inkább teljes design szolgáltatást nyújtó- iroda projektjeit mutatta be. Eléggé ügyes csapat. Jó hogy itt voltak. Köszönjük!

Egy komoly pályázatra beérkező anyagokat először egy asszisztens nyitja ki. Megnézi, hogy minden megvan-e darabra. Majd két külön kosárba teszi az anyagokat, az egyik felirata: Pályázati anyagok, a másik felirata: Vegyes papír szemét. Hoppá. A kedves hallgatók először nevetnek, aztán elgondolkodnak. Mérő László előadása ezzel a durva, de fontos ténnyel kezdődött. Ezután megtudjuk mi is az a „elevator speach”, illetlenség-e 19 percig tartani egy prezentációt amire 10 percet kaptunk, illetve kell-e tudnunk helyesen írni angolul.

Mindezek után ZOLTAN+ délutáni talkshowja bemutatta, hogyan készül a reklámfilm. Minden érintett látható és hallható volt. Az ügynökségi kreativ igazgató, szövegíró, producer, operatő, rendező, filmgyártó, szóval akár filmet is csinálhattunk volna mert mindenki itt volt. Köszönjünk Szepesi Melindának, Lonkay Attilának, Nyéki Attilának, Molnár Katának, Rohonyi Gábornak, Pohárnok Gergelynek, Lengyel Ritának, Miklóska Zoltánnak és Martinkó „Türelmes” Józsefnek.

Estére kész volt mindenki, de megérte. A merevlemezek megteltek.


Ps: A fotók Szalontai Ábeltől vannak, kösz!