2009. május 24., vasárnap

mar 10. Zsűrizés

Ellentétes vélemények, ellentétes elvek és érdekek találkoztak a több órás zsűrizés alatt. Az értékelés alatt két fő szempontot tartottak szem előtt, miszerint a pályaműnek meg kellett felelnie a Chevrolet pályázati kiírásnak valamint az adott zsűritag munkaköréhez tartozóan figyelembe vették a pályamű kommunikációs üzenetének erejét. Ez az ütköztetés azért is volt fontos, mert a világválságban az egyik lehetséges megoldás éppen a kreativitás előtérbe helyezése lehet. Azaz a hatékony, de nem megszokott megoldások, ötletek kivitelesésének itt az ideje. Amikor a sablonok már nem működnek, fontos szerepe van az újraértelmezésnek.

Kora délutánra a zsűrizés keltette 'szikrák' kialudtak és meghozták a közös döntést a nyertesekről. Így a 2009-es Young? Creative? Chevrolet! pályázat hazai versenyének eredménye szerint a következő pályaművek első helyezettjei képviselhetik hazánkat az áprilisi versenyen:

a szakmai zsűri döntése alapján a kategóriánkénti győztesek:

FASHION:

1. KOALALUMP – MOME, Moholy-Nagy Művészeti Egyetem, Budapest

Hajdú Anett

Hofstädter Szandra

Kovács Adel

2. STYLHOUETTE – MOME, Moholy-Nagy Művészeti Egyetem, Budapest

Fábri Zsuzsanna

Havancsák Teréz

Szabó Fruzsina

3. EPONA – MKE, Magy. Képzőművészeti Egyetem

Kupeczik Ágnes

VISUAL ARTS:

1. B-TERV – NYME, Nyugat Magy. Egyetem

Fignár Réka

Nagy Veronika

Nyíri Barbara

2. AERO – PTE, Pécsi Tudomány Egyetem

László Zsolt

Őszi László

valamint a Chevrolet döntése alapján a visual art 3. helyezettje és a video kategória 3 helyezettjei a következő hallgatók lettek:

3. RUPPERT DÁNIEL – MOME, Moholy-Nagy Művészeti Egyetem, Budapest

Ruppert Dániel

VIDEO:

1. DEMKEP – Debreceni Egyetem

Kovács László

Molnár András

Szalay Réka

Varga Emil

2. SOUNIO – MOME, Moholy-Nagy Művészeti Egyetem, Budapest

Visnyovszky János

3. PÖTTYÖS FOGKEFE – MOME, Moholy-Nagy Művészeti Egyetem, Budapest

Böröcz Angelika